Ի՞նչ է Նորարարություն և Ինչու՞ է Այն Կարևոր

Հիմնաբառեր. ինչ է նորարարություն, նորարարության սահմանում, նորարարության կարևորությունը, նորարարական ընկերություններ, նոր նորամուծություններ

Եթե դուք հարցնեիք՝ որն է հաջողակ ընկերությունների շարժիչ ուժը, ես կպատասխանեի՝ նորարարությունը:

Նորարության կարևորությունը ընդգծվում է ձեր ընկերության մրցունակության, իր տեսլականին, կատարյալ արտադրանքի/շուկայական համպատասխանության հասնելու և ի վերջո  ձեր թիրախ նպատակներին հարվածելու ունակության մեջ՝ ձեր աճը արագացնելու համար:

Որպես նորարարական ընկերություն նախ հարկավոր է՝ հստակ պատկերացում կազմեք՝ ինչ է նորարարություն: Եկեք քանդենք այս Գորդյան Հանգույցը, որը երբեք չի հասնում մի հանգուցալուծման:

1. Ի՞նչ է նորարարությունը

Նորարարությունը ինքնին չի գալիս, այն ունի որոշ երկրորդային հատկանիշներ, որոնք մենք պետք է առաջինը քննարկենք:

Ստեղծարարությունը այն ամբողջ աղմուկի աղբյուրն է՝ ստեղծված նորարարության և ձեռներեցության շուրջը: Այն սահմանվում է՝ շեղում նրանից, ինչ նորմալ է, այլ բառերով՝ ստատուս քվոյի փոփոխում և կարողություն՝ անելու/տեսնելու իրերը նոր լույսի ներքո:

Այս ցնցող գաղափարները մտքում պահելը կարող է մի փոքր ծանր լինել ձեզ համար: Հետևաբար, լավ կանեիք՝ կյանքի կոչեիք դրանք: Երբ կիրառում եք ձեր ստեղծարարությունը և ստանում եք ինչ-որ շոշափելի բան, որը կարելի է չափել կամ արժեքավորել՝ դուք նորարար եք:

What_is_innovation_CIPR

Այն ներառում է.

  • Հասկանալ և արձագանքել շուկայի պահանջին/պահանջարկին,
  • Գնահատել և օգտագործել մատչելի միջոցներ,
  • Ճանաչել և օգտագործել հնարավորություններ,
  • Արդյունքում կանխատեսել հասարակական բարեկեցությունը,
  • Շահույթ ստանալ

Ըստ դոկտոր-պրոֆեսոր Մարի-Հրաչուհի Պողոսյանի, նորարարությունը կարելի է տեսնել որպես (տե՛ս հաջորդ նկարը).

  • Մտորում + Ստեղծում + Փոփոխում
  • Նորարարություն = ընկերության կենսուժ
  • Նորարարություն = ունենալ տեսլական և լինել նախաձեռնող
  • Նորարություն = հեռանկարային (անցնել հաջորդ մակարդակ), ապագայակենտրոն,
  • Նորարարություն = հականալ հաճախորդի ցավը և կարիքը
  • Նորարարություն = նրբագեղ, հարմարավետ, հասարակ, եզակի, արժեքավոր, ճկուն, նորմային հակառակ, հիմնավոր, պարզ, ակնհայտ, և այլն

2. Որո՞նք են նորարարության տեսակները

Կան նորարարության 4 տեսակներ, որոնք ես հաջորդիվ կքննարկեմ.

2.1 Արտադրանքի նորարարություն

Սա նորարարության մի տեսակ է, երբ դուք առաջարկում եք նոր բաներ ձեր հաճախորդներին՝ հիմնված այն կարիքի վրա, որ ունեն: Այս նոր արտադրանքը, որը դուք կներկայացնեք, կհանգեցնի աստիճանաբար աճող փոփոխության և ի վերջո կազդի շուկայի վրա:

2.2 Գործընթացի նորարարություն

Այս նորարարությունը ձեր բիզնես գործունեությունը բարելավելու ձև է՝ այն դարձնելով ավելի շահավետ և արդյունավետ:  Սրան կարելի է հասնել նոր տեխնոլոգիայի, նոր մեթոդաբանության, թվային դիզայնի և այլնի միջոցով:

2.3 Սպասարկման նորարարություն

Սպասարկման նորարարությունը նման է Արտադրանքի նորարարությանը, սակայն այս դեպքում դուք տրամադրում եք նոր ծառայություն արտադրանքի փոխարեն, որը կարող է լինել ոչ նյութական: Հիմնական սկզբունքները նույնն են. դուք բախվում եք հաճախորդի կարիքներին և պահանջներին:

2.4 Բիզնես Մոդելի Նորարարություն

Բիզնես մոդելի նորարարությունը ենթադրում է ներկայանալ՝ հասարակությանը ծառայելու, ձեր բիզնեսը կառավարելու և գումար աշխատելու նոր ձևով: Նորարարության այս տեսակը ցնցում է արդյունաբերությունը և մեծապես ազդում է ձեռնարկատիրական ստեղծարարությանը:

3. Ինչու՞ է կարևոր նորարար լինելը

Why_is_innovation_important_CIPR

Ներածության մեջ ես ներկայացրի գլխավոր պատճառները՝ ինչու ընկերությունները պետք է նորարար լինեն:

Եկեք հիմա ավելի խորասուզվենք:

Inc.com mentions 4 reasons why companies should innovate:

3.1 Ձեր Բիզնեսը Կաճի

Նորարարական ընկերությունները կարողանում են ընդլայնվել ավելի հեշտորեն, քանի որ ճանաչում են հնարավորությունները և գիտեն՝ ինչպես օգտվեն դրանցից:

Հին խնդիրների համար ստեղծարար և նորարար լուծումներ գտնելով՝ գործարարությունը կարողանում է արագորեն մտնել իրենց կենսաշրջանի աճի փուլը և էլ ավելին գնալ՝ կախված իրենց ներկայիս կարգավիճակից:

3.2 Դուք Կառանձնանաք Մրցակցությունից

Պատկերացրեք մի ուղիղ ճանապարհ, որը տանում է բոլորին դեպի նույն հանգրվանը: Հետո հանկարծ ինչ-որ մեկը տեսնում է մի ավելի կարճ և արագ ճանապարհ դեպի նույն տեղը, որը թաքնված է մնացած բոլորից: Անձը ճեղքում է հին ճանապարհը և հասնում է վերջնակետին առաջինը:

Սա է ձեր պատմության հաջորդ փուլը, եթե դուք որոշում եք նորարար լինել:

3.3 Ձեր Հաճախորդները Կլինեն Ավելի Բավարարված

Հաճախորդների կարիքները փոխվում են այնպես, ինչպես լուծումները: Արձագանքող լինելը կամ պարզապես արձագանքելը գնորդի կարիքներին շուկան նվաճելու ձև չէ այլևս:

Նորարարությունը նախաձեռնման գործիք է:  Ձեր բիզնեսը պետք է բավարարի հաճախորդների չճանաչված կարիքները և տրամադրի լավագույն լուծումներ:

Ահա այսպես է աշխարհը աշխատում:

3.4 Դուք Կզարգացնեք Լավագույն Թիմը

Ամենալավ տաղանդը ցանկանում է աշխատել լավագույն ընկերությունների համար, իսկ լավագույն ընկերությունները, նրանք են, որոնք նորարար են:

Լավագույն տաղանդը՝ նույն ինքը նորարարը, սիրում է սովորել, ուսումնասիրել նոր հնարավորություններ, վերլուծել անցյալը և կասկածի տակ դնել ստատուս քվոն: Սա՞ չէ այն մարդը, ում փնտրում եք՝ ձեր թիմին միանալու:

Դուք պետք է հեղաշրջեք ձեր կերպարը այսօր: Նրանք սպասում են ձեզ:

Սովորած լինելով նորարարության մասին՝ ես կցանկանայի ձեզ մարտահրավեր նետել և հարցնել «Դուք իսկապե՞ս նորարարական ըկերություն եք»: Եթե ցանկանում եք դառնալ նորարար, խորհուրդ ենք տալիս կապ հաստատել մեզ հետ և հասնել ձեր հաջողության բարձրակետին:

Ինչու՞ դուք կլինեիք նորարար:

Leave a Reply